Új termékfilozófia alapján alkotja meg okostelefonjait az LG

A dél-koreaigyártószakít a modellekalfanumerikuselnevezésével

Mivel napjaink okostelefonjai egyre jobban hasonlítanak egymásra és mind nehezebb pusztán a technikai jellemzőik alapján megkülönböztetni őket, az LG Electronics (LG) úgy döntött, hogy erre a kihívásra egy új termékfilozófia megalkotásával válaszol. Az új filozófiát megtestesítő első okostelefon a hamarosan érkező LG VELVET lesz, amely egyedi, esőcsepp formájú kamerájával és szimmetrikus, áramlást idéző formatervvel a különleges dizájnra és a tapintható eleganciára helyezi a hangsúlyt.

Az új termékfilozófia lényege, hogy az LG a készülékeit a jövőben a különleges dizájn és a tapintással is érzékelhető elegancia alkalmazásával különbözteti meg a versenytársaktól. Az LG VELVET lesz egyúttal az első olyan készülék, amely megtestesíti az LG mobileszközeinek új márkastratégiáját is. A dél-koreai gyártó ugyanis szakít azzal a hagyománnyal, hogy betűkkel és számokkal jelöli a telefonok típusait és generációit, ehelyett áttér az olyan ismerős és kifejező nevek használatára, amelyek segítenek a fogyasztóknak a személyiségükhöz és a folyton változó trendekhez leginkább illeszkedő készülék kiválasztásában. A VELVET név arra a finom eleganciára és minőségi kialakításra utal, melyet az új készülék képvisel.

„Új márkastratégiánk a különleges egyéni ízlésre fókuszáló jelenlegi trendekre reagál azzal, hogy még hangsúlyosabbá teszi a dizájn szerepét”— mondta Chang Ma, az LG mobilüzletágának termékstratégiáért felelős szenior alelnöke. „Egy olyan intuitív megközelítésről van szó, amely meggyőződésünk szerint képes rezonálni napjaink fogyasztói igényeire, illetve segít abban, hogy tisztább márkaidentitást alkothassunk meg.”

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .