CustomTECH

tesztek, hírek, bemutatók

A TP Vision újraindítja a Philips Audio márkát Európában

2019. január 25., Amszterdam, Hollandia A TPV elnyerte a Philips Audio termékek tervezésével, forgalmazásával és értékesítésével kapcsolatos kizárólagos globális jogokat 2018 júniusában. A cég az elmúlt hat hónapot az audiopiac alapos stratégiai értékelésével töltötte és 2019-ben megkezdi a Philips Audio márka újraindítását.

A Philips úgy véli, hogy a TPV a legmegbízhatóbb partnereinek egyike. Az audiotermékek globális licenszelésének elnyerése a Philips-től, a TPV leányvállalatának, a TP Visionnek egy igazi elismerés, amit annak köszönhet, hogy Philips TV márkát újra egy piacvezető, innovátor és elismert, A-osztályú márkává tette a fogyasztói televíziós piacon.

A Philips audio önálló üzletágként működik majd, de része lesz a TP Vision működésének az európai központban Amszterdamban, így a TP Vision meglévő szervezetének minden kiterjedt erőforrását és marketing erősségét kiaknázhatja.

Az új szervezet arra törekszik, hogy megosszák a közös értékeket a Philips TV üzletágával, beleértve az alábbiak biztosítását: a legjobb európai design, a kiemelkedő termékteljesítmény és a kiváló ár-érték arány.

A Philips Audio innováció hosszú öröksége a rádió legkorábbi napjaiból származik, és mindig sikeres márkát jelentett a fogyasztókkal, a kereskedelemmel és a médiával – részben azért, mert a vállalat olyan termékek létrehozására összpontosított, amelyek kivételesen semleges és feldolgozatlan hangot képesek reprodukálni.

A TP Vision eredetileg 2019-ben fokozatos indítást tervezett, de a vezető európai kiskereskedők nagy igénye miatt a vállalat számos Philips Audio termékskáláját azonnali hatállyal bevezette.

A cég 2019. első felében az audiopiac minden területére kiterjedő termékválasztékkal kíván előrelépni, többek között: hordozható audio, vezeték nélküli audio, óra-rádió, intelligens csatlakoztatott termékek, otthoni hangrendszerek, hangsávok és fejhallgatók a Philips Audio és a high-end Philips Fidelio márkanevek alatt.

Rövid távon (2019. első félévi) a már legkedveltebb és legsikeresebb termékcsaládok termékei kerülnek kiválasztásra, míg közép- és hosszabb távon a vállalat az integrált termékkínálaton fog dolgozni, melyeket a TP Visions exkluzív technikai és gyártási partnerek.

A cég új, innovatív, saját tervezésű termékeket is bevezet majd a berlini IFA Show-n 2019 szeptemberében.

Az új fejlesztésekkel kapcsolatban a TP Vision marketing vezérigazgatója, Martijn Smelt így nyilatkozott: „Ez egy nagyon izgalmas és ritka alkalom arra, hogy megfelelően kezeljük és helyreállítsuk az audiopiac egyik vezető márkáját. Hasonlóan a Philips TV fejlődéséhez, a TP Vision hosszú távra tervez és sikeres üzletet szeretne építeni, amely mind a Philips TV-t, mind a Philips Audiót a megfelelő helyre pozicionálja, mint az európai fogyasztók egyik legnépszerűbb otthoni, audio- és TV-márkáját”.

A TP Visionről

A TP Vision egy fogyasztói elektronikai kulcsszereplő az audiovizuális digitális szórakoztatás világában. A TP Vision a Philips márka TV-készülékeinek (Európa, Oroszország, Közel-Kelet, Dél-Amerika, India és az ázsiai-csendes-óceáni országok egyes országai) fejlesztésére, gyártására és forgalmazására összpontosít, valamint az audio termékekre (világszerte). Ezt úgy tesszük, hogy az innovatív Philips márka örökségét ötvözzük a TPV Technology tervezési szakértelmével, működési kiválóságával, rugalmasságával és lendületességével. Ezekkel a kombinált erősségekkel kiváló minőségű tévékészüléket forgalmazunk: intelligens és könnyen kezelhető, kifinomult stílussal. Hiszünk abban, hogy olyan termékeket hozunk létre, amelyek kiváló hang- és vizuális élményt nyújtanak a fogyasztók számára. A Philips TV-kkel a TP Vision globális vezető szerepet tölt be a vendéglátóipari piacon. A TP Vision a Philips TV-k kizárólagos márkanév használója a fent felsorolt országokban és a Philips audio termékek globális piacán. A TP Vision közel 2000 embert foglalkoztat a világ számos pontján, és 100%-ban a TPV tulajdonában van, amely a világ egyik vezető monitor- és LCD TV-gyártója, a Philips márkájú televíziók értékesítője és reklámozója Kínában. A TPV az évek során képes volt növelni növekedését a K+F, a gyártás, a logisztika hatékonysága és a minőség terén elért méretgazdaságossági és alapvető kompetenciáinak kihasználásával.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.